Rengdamosis 2018 m. visoje Europos Sąjungoje įsigaliosiančiam naujam duomenų saugos reglamentui, Europos Komisija ir Europos Parlamentas norėjo atkreipti jaunimo dėmesį į asmeninių duomenų saugumo bei privatumo grėsmes. Šiuo tikslu įgyvendinome projektą „Uždėk filtrą“, kuris siekė jaunimui patrauklia kalba ir forma pasakoti apie šią temą.

Du mėnesius trukusios kampanijos metu įgyvendinta serija tarpusavyje susijusių veiklų, kurios originaliai ir su humoru pristatė svarbiausias ir jaunimui aktualiausias duomenų saugumo internete grėsmes. Pagrindine kampanijos platforma tapo socialinis tinklas „Facebook“ ir čia sukurta „Uždėk filtrą“ centrinė erdvė.

Kampanijos metu soc. tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“ pasiekta suminė 990 tūkst. interneto vartotojų auditorija.

> „Uždėk filtrą“ erdvė „Facebook“
> Video eksperimentas „Pokalbis su hakeriu“
> Žaismingas video su Mantu Katleriu
> Jaunimo tyrimo pristatymas

EDUKACINIS PROJEKTAS JAUNIMUI UŽDĖK FILTRĄ

EUROPOS KOMISIJA

2017/09

Gravitas Partners, UAB

  • Grey LinkedIn Icon

T: +370 5 210 7232

E: info@gravitas.lt

Privatumo politika

Totorių g. 5-3, Vilnius, Lietuva

LT-01121

© Gravitas Partners, 2018

uzdek_filtra_2